piątek, 13 listopada 2020

Cooking Simulator – Pizza DLC już dostępne

 


Gra Cooking Simulator, która pozwala odbiorcy zostać mistrzem kuchni i przyrządzać rozmaite dania na bazie mnóstwa składników oraz z wykorzystaniem zaawansowanej fizyki obiektów, doczekała się w tym tygodniu kolejnego, apetycznego dodatku. Mowa o Pizza DLC, czyli takiej zawartości, jaka przeniesie nas wprost do włoskiej pizzerii i umożliwi szykowanie wiadomego typu specjałów.

Co dokładnie wnosi najświeższe DLC do tej polskiej produkcji, za której opracowanie odpowiada Big Cheese Studio z siedzibą w Łodzi? Ano przede wszystkim zajmiemy się przygotowywaniem wszelkiej maści pizz. Dlatego więc twórcy oddadzą nam do dyspozycji aż 130 prawdziwych składników, np. różne rodzaje mąki, mięs, serów, ziół czy przypraw. Warto przy tym nadmienić, że lokal, w jakim będziemy działać, podzielono na trzy robocze pomieszczenia, a konkretnie na spiżarnię, kuchnię i piec opalany drewnem.

 


Prowadząc własną pizzerię, dobrze byłoby również wykazać się należytym talentem menedżerskim, dzięki czemu z powodzeniem pokierujemy takowym restauracyjnym biznesem. Stąd nasze zadania obejmą też ogarnianie zamówień klienteli o zróżnicowanych upodobaniach kulinarnych. Urodzaj w temacie możliwych do upichcenia pizz nie ograniczy się wobec tego do zaspokojenia satysfakcji gracza, który to krząta się po wirtualnej kuchni. Bo podczas gdy jednemu klientowi do szczęścia wystarczy popularna Margherita (poprawnie – rzecz jasna – zrobiona), kto inny zażyczy sobie z kolei coś bardziej oryginalnego.

Co istotne, rodzimi deweloperzy oferują dwa warianty rozgrywki – karierę, a także sandbox. Pierwszy z tychże trybów to rozkręcanie biznesu od podstaw i pod okiem doświadczonego mentora – Papa Pepe, który nie poskąpi nam cennych wskazówek. Kluczowy aspekt takiej zabawy stanowi zaś trzymanie się ustalonego rytmu, w ramach którego trzeba pamiętać o przyjmowaniu napływających zleceń, przyrządzaniu zamawianych potraw i sprzątaniu na koniec dnia. A uzyskiwanie kolejnych postępów pociągnie za sobą dostęp do coraz większej liczby bonusów, przepisów oraz składników. Dla odmiany sandboxowa rozgrywka stawia na totalną swobodę gracza. Decydując się ten bardziej relaksujący tryb, od razu mamy zaten pod ręką wszystko to, co w opcji kariery musimy stopniowo odblokowywać.

 


Pizza DLC sprzedawane jest za pośrednictwem platformy Steam, a żeby móc zagrać, wymagane jest posiadanie podstawowej wersji Cooking Simulator. Do 19 listopada trwa zresztą promocja, która zezwala na zakup tej dodatkowej zawartości 10% taniej. To jednak nie koniec promocyjnych ofert w sklepie firmy Valve. W niższych niż standardowo cenach można też bowiem nabyć obecnie samą „podstawkę” i zestaw Cooking Simulator Complete Bundle, zawierający tzw. danie główne oraz wszystkie dotąd wypuszczone rozszerzenia. Tymczasowo obniżono ponadto cenę jednego z poprzednich dodatków – Cooking with Food Network.

 

 

28 komentarzy:

  1. Grałam kiedyś w takie gry. Prowadziłam więc wirtualnie bistro z kanapkami typu hamburger i fishburger. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś grałam w grę z ukrytymi obiektami o tematyce kulinarnej - ręcznie malowane plansze były tak śliczne, że jeść mi się chciało od patrzenia na nie. :)

      Usuń
  2. Świetna gra ! A co do pizzy - to dawno nie jadłem. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie gry i lubie pizze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też smakują pizze. Preferuję takie, które mają miękkie spody. :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa wydaje się ta gra, lubię pizzę, więc na pewno bym w nią zagrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może więc kiedyś uda się znaleźć czas na taką produkcję. :)

      Usuń
  5. Jak ktoś nie moze jesc to moze upiec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna dla mojego faceta ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grałam w tę grę w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam mała bardzo lubiłam takie gry :) Nie mogłam sama gotować, to gotowałam przy komputerze :) Zabawa była świetna :) Teraz nie za bardzo mam czas na gry, ale miło wspominam takie chwile, kiedy mogłam być mistrzem kuchni :) W taką pizza simulator nie grałam :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. O ale super :) Fajna sprawa!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ciekawa gra :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra to zdecydowanie coś w moich klimatach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz gry kulinarne, to jest szansa, że spodoba Ci się ten tytuł. :)

      Usuń
  12. Z gotowaniem u mnie na bakier więc może powinnam zagrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz ochotę na takie klimaty, możesz spróbować swoich sił właśnie w grze kulinarnej. :)

      Usuń
  13. ja teraz się głodna zrobiłam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, kiedy patrzę na zdjęcia apetycznej żywności lub na ładną grafikę w grze kulinarnej. :)

      Usuń
  14. Jak ja uwielbiam symulatory robienia jedzenia! To chyba mój ulubiony rodzaj gier na telefon. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grało sie kiedyś w takie mini gierki z prowadzeniem restauracji :P ale tutaj to wyższy poziom, tylko człowiek zrobi się głodny za każdym razem grając :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Kiedyś grałam w grę hidden object z przeróżnymi łakociami - wszystko tak ślicznie namalowane, że chciało się jeść. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.