niedziela, 18 kwietnia 2021

Bang-on Balls: Chronicles – aktualizacja z rzymskimi łaźniami

 


Trójwymiarowa platformówka Bang-on Balls: Chronicles, która w marcu bieżącego roku zadebiutowała na Steam Early Access, otrzymała ostatnio nową aktualizację. Mowa o Roman Bath Update, które to za darmo dorzuca do mapy o tematyce wikingów dodatkową lokację z łaźniami rzymskimi, urozmaicając w ten sposób zabawę garścią kolejnych atrakcji.

 

Projekt, którego przygotowywaniem zajmuje się niezależne studio Exit Plan Games, jest – jak swego czasu pisałam na łamach mojego bloga – inspirowaną klasykami gatunku grą platformową, pozwalającą odbiorcy przejąć stery nad poczynaniami bohaterskiej kulki. Co więcej, ta utrzymana w osobliwym i dowcipnym tonie propozycja umożliwia przystrojenie naszego wirtualnego alter ego rozmaitymi gadżetami. Trójwymiarowe środowisko tej produkcji odznacza się zaś otwartą strukturą, nie skąpiąc równocześnie okazji do zaliczania szeregu wyzwań oraz zgarniania praktycznych rekwizytów (np. broń czy tarcze). Dodać należy, że znajdziemy tu zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak też sieciową kooperację dla maksymalnie czterech osób.

 


Ekipa z Exit Plan Games szykuje na potrzeby tego zakręconego tytułu obszerne mapy, które stanowić mają bardzo luźną wariację na temat różnych epok i wydarzeń historycznych. Obecna, wczesnodostępowa wersja zawiera – póki co – jeden z takich rozległych poziomów, a jest nim wymieniony we wstępie obszar, dla którego za źródło inspiracji posłużyły czasy wikingów. I to właśnie ta plansza została, jak już wspomniałam, wzbogacona przez najświeższą aktualizację o rzymskie łaźnie, gdzie, swoją drogą, można dostać się przy udziale dwóch kul. A co dokładnie wnosi owa lokacja? Prócz rozmaitych gadżetów, czekają tam na nas kolejne wyzwania i nieznane dotąd typy wrogów, włącznie z mini-bossem.

 

Wraz z udostępnieniem Roman Baths Update, twórcy przypomnieli, że nadal intensywnie pracują nad ukończeniem zupełniej nowej, dużej mapy. Bądź co bądź, osoby, które rozważają sprawienie sobie Bang-on Balls: Chronicles, znajdą steamową kartę produktu pod tym adresem. Według oficjalnego opisu w sklepie firmy Valve, gra działa na komputerach PC z Windowsem 10.

 


24 komentarze:

  1. Wikingowie jakoś mnie nigdy nie interesowali, a przynajmniej nie wyjątkowo bardzo. Gra jednak wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest takie bardzo luźne podejście do wikingów. :)

      Usuń
    2. To chyba dla mnie dobrze. Choć oczywiście nic do Wikingów nie mam. Fajne chłopaki 😂 i dziewuchy oczywiście.

      Usuń
    3. Ja z kolei lubię historie o wikingach i ich waleczności. :)

      Usuń
  2. Gdybym miała tylko więcej czasu ... to chętnie poświęcałabym go również i na gry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się znaleźć kiedyś trochę czasu na granie - choćby w ramach krótkiego relaksu. :)

      Usuń
  3. Gra wygląda świetnie, właśnie przerabiam licealny podręcznik do średniowiecza. Być może w przyszłości się skuszę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Czy te kulki to czasem nie motyw z memów? Podobne odzwierciedlały różne kraje :D Jeżeli o mnie chodzi, to lubię takie gry. Kulki to fajni bohaterowie. Kiedyś grałam w taką grę, gdzie myszką sterowało się toczenie kulki. Było kilka poziomów w tym jeden w grobowcu gdzie chodziła taka mumia.
    Ech.. bardzo bym chciała odnaleźć tę grę.
    Wybacz, że zboczyłam z tematu :) Wpis wspaniały!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. W tworzeniu gry za źródło inspiracji posłużyły też ponoć memy, więc to dobre skojarzenie.Również przesyłam serdeczne pozdrowienia. :)

      Usuń
  5. haha jaram się taką grafiką:D

    OdpowiedzUsuń
  6. To akurat nie moje klimaty, ale po raz kolejny trafiłaś w gust mojego męża :) Muszę mu pokazać ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie miło spędzał czas przy tej grze, jeśli da jej kiedyś szansę. :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię klimaty Wikingów zatem to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jednak będzie bardzo swobodna wariacja na temat wikingów, no i z czasem dojdą też mapy inspirowane innymi kartami z historii ludzkości. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.