piątek, 30 kwietnia 2021

Thief Simulator 2 w drodze na komputery i konsole

 


Na 2022 r. zapowiedziana została premiera polskiej gry Thief Simulator 2 w wersji dedykowanej komputerom PC. To następczyni przychylnie przyjętego przez graczy tytułu, którego pierwotny debiut miał miejsce w 2018 r. i który pozwala odbiorcom posmakować złodziejskiej profesji. Co więcej, „dwójka” trafić ma też na inne platformy, podobnie zresztą jak „jedynka”. Gwoli ścisłości, mowa w przypadku sequela o takich oto sprzętach: Nintendo Switch, Xbox Series X/S, Xbox One, PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Jednakże nadejście konsolowych portów przewidziano na późniejszy termin, bo 2023 r.

 

Thief Simulator 2, którego projektowaniem zajmuje się MrCiastku, a za którego wydanie odpowiadać ma Ultimate Games S.A., połączy – wzorem pierwszej części – formułę symulatora ze skradanką i przygodowymi pierwiastkami. Jak zasygnalizowałam we wstępie, w trakcie zabawy wkroczymy tutaj na ścieżkę przestępczej kariery. Co zrozumiałe, wpierw zaczniemy od drobnych robót łupieżczych, by z czasem rozkręcać się i próbować swoich sił w bardziej wymagających, a tym samym dających szansę na większy zarobek wyzwaniach. Kluczowe aspekty rozgrywki obejmą obserwację naszych celów, planowanie własnych poczynań, rozważne przeprowadzanie grabieżczych akcji i zacieranie za sobą wszelkich śladów, dzięki czemu zdołamy umknąć stróżom prawa. Ważnym elementem będzie też sprzedawanie zdobytych łupów.

 


Jak przystało na kontynuację cyklu, druga część symulatora złodziejskiego fachu zaoferować ma – według oficjalnych informacji – nie tylko ulepszenia na polu znanych z „jedynki” pomysłów, lecz także pakiet nowych atrakcji. Obiecywany jest ponadto progres na gruncie szaty graficznej, a co szczególnie istotne, proces powstawania gry uwzględnia uwagi ze strony skupionej wokół rodzimego tytułu społeczności. Warto przy okazji nadmienić, że należy spodziewać się trzech zróżnicowanych i rozbudowanych lokacji. A tam będzie wolno nam włamywać się zarówno do prywatnych domów, jak też do innego rodzaju miejsc, np. lokali gastronomicznych czy banków. Mało tego, nie poprzestaniemy na samych budynkach, ponieważ zapowiedziano jeszcze możliwość kradzieży rozmaitych aut, począwszy od zwyczajnych pojazdów, a kończąc na luksusowych czterech kółkach.

 

Choć premiera tej produkcji dopiero przed nami, zainteresowani pecetową wersją mogą obecnie dodawać Thief Simulator 2 do swojej listy życzeń na Steamie, a sklepową kartę produktu ulokowano pod owym adresem. Natomiast poniżej podrzucam zwiastun promujący grę.

 

 

22 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Oglądnąłem cały filmik. Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie również pozdrowienia. Życzę też spokojnej i przyjemnej majówki. :)

      Usuń
  2. Takie stymulatory zyskują na popularnosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie powstaje dużo takich gier. :)

      Usuń
    2. Dlatego kupują, a skoro sprzedaż jest na zadowalającym poziomie, to pojawiają się kolejne symulatory. :)

      Usuń
    3. Tak jak książki i gry :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Na tę chwilę jedyny symulator z jakim miałam do czynienia to yandere smulator, ale bardzo miło wspominam tę grę :) Jestem otwarta na nowości i chętnie spróbuję wszystkiego :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest recenzja, ale zapowiedź/news. Gra dopiero czeka na swoją premierę. Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Och przepraszam, myślałam że zapowiedź to też forma recenzji xD Źle to ujęłam, ale miałam to na myśli! :D

      Usuń
    3. Nic się nie stało. :)

      Usuń
  4. Nie dla mnie... jakoś nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie ma co się zmuszać. Poza tym, pewnie kiedy indziej trafi się coś bardziej w Twoim klimacie. :)

      Usuń
  5. Kojarzę część 1, ale nigdy nie grałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wychodzi dużo przeróżnych symulatorów. :)

      Usuń
  6. Dobre, można się podszkolić np do przyszłego zawodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza że teraz z innymi pracami bywa czasem ciężko przez pandemię. :D

      Usuń
    2. Ale tak na serio, to co się teraz dzieje, czasami przeraża. Ludzie tracą pracę i mają problem ze znalezieniem nowej. :( Oby jednak wkrótce sytuacja wreszcie wróciła do normy.

      Usuń
  7. Wbiłem 45 level w dwa dni :)
    Na dłuższą metę gra strasznie nudzi w kółko to samo do roboty.
    Dwie patelnie weźmie i już plecak pełny. Włączyłem trainer to jak obrobiłem dom to lista przedmiotów się na ekranie nie zmieściła :D
    Najlepsza akcja jak facet wstał od TV i poszedł do kibla. Ja ukradłem telewizor, a on przyszedł i dalej siedział przed byłym TV. Zapewne nie zauważył że coś zniknęło :)

    OdpowiedzUsuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.