wtorek, 17 sierpnia 2021

Chains of Fury – kickstarterowa kampania gry w Q4 2021

 


Na czwarty kwartał bieżącego roku zaplanowano uruchomienie na Kickstarterze kampanii dla polskiej gry Chains of Fury. Brutalnej i dynamicznej, pierwszoosobowej strzelanki, która ma kłaniać się takim klasykom gatunku z lat dziewięćdziesiątych jak choćby Duke Nukem 3D czy pierwsze części serii Quake tudzież Doom.

 

Chains of Fury to projekt, którego tworzeniem zajmuje się niezależne studio Cobble Games, działając pod wydawniczym mecenatem firmy Gaming Factory. Ten osadzony w futurystyczno-kosmicznych realiach tytuł pozwoli odbiorcom przejąć stery nad poczynaniami zabójcy do wynajęcia. Jednakże naszego speca od brudnej roboty nie pochłonie akurat kolejne zlecenie, lecz prywatna wendeta, acz jak najbardziej związana z przyjętym uprzednio zadaniem. A to dlatego, że facet ląduje za kratami, zamiast otrzymać kasę za wykonaną pracę. Co zatem do przewidzenia, słusznie wnerwiony najemnik zapragnie odpłacić swojemu zleceniodawcy pięknym za nadobne, zamierzając przy okazji odebrać należną mu wypłatę.

 


Jak wcześniej zasygnalizowałam, ta rodzima propozycja będzie staroszkolną strzelanką z widokiem pierwszoosobowym, dla której to za źródło inspiracji posłużyły m.in. FPS-y sprzed lat. Rozgrywka polegać ma na krwawym rozprawianiu się z kolejnymi oponentami, jacy co chwila staną na naszej drodze zemsty. Dysponować przy tym będziemy szerokim wachlarzem narzędzi destrukcji, obejmującym m.in. broń maszynową, shotguny czy haki z liną. Warto równocześnie nadmienić, iż zaimplementowany tu system zniszczeń umożliwi nieskrępowaną rozwałkę większości ścian. Co istotne, do zabawy przystąpimy zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak też w ramach współpracy lub rywalizacji na podzielonym ekranie. A wszystko to zostanie suto doprawione czarnym humorem i stylizowaną na komiks grafiką.

 

Przypominam, że zbiórka na Kickstarterze ruszyć ma w IV kwartale 2021 r. Co do późniejszej premiery Chains of Fury, w pierwszej kolejności twórcy pragną wypuścić grę w wersji dedykowanej komputerom PC, a potem dodatkowo na konsolach Nintendo Switch, Xbox i PlayStation. Zainteresowani pecetową edycją mogą dodawać ją do listy życzeń na Steamie.

 


 

14 komentarzy:

  1. Wiem, że się powtarzam - ale z grami jestem nieco na bakier. Ciągle jestem czymś zajęty. Dla mnie doba - to za mało. Ale - muszę przyznać - że ta gra przypomina mi komiksy. Grafika zwłaszcza przykuwa tutaj moją uwagę. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super, przypomniałaś mi moje czasy młodości, kiedy chodziłam do kafejki internetowej grać w CSa. Natomiast Quake to była moja pierwsza strzelanka, którą miałam w domu i chyba ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może więc dobrze byś się bawiła przy Chains of Fury. :)

      Usuń
  3. Jakoś nie czuję tego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  4. coś nie do końca do mnie mówi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem... tym razem tego nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra mnie zbytnio nie zaciekawiła :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.