wtorek, 19 stycznia 2021

Rustler – lutowy debiut we wczesnym dostępie

 


W przyszłym miesiącu, a konkretnie 18 lutego, pojawić się ma na Steam Early Access polska gra akcji Rustler (Grand Theft Horse). Zakręcona produkcja, która zaserwuje odbiorcom alternatywną wizję średniowiecza, nawiązując zarazem do starszych odsłon słynnego cyklu GTA. Co więcej, ogłoszenie powyższego terminu zbiegło się z opublikowaniem w sieci nowego, tym razem filmowego zwiastuna.

 

Rustler to rodzimy projekt, za jakim stoją producent Jutsu Games, a także wydawcy Games Operators i Modus Games. Pierwszoplanowym bohaterem tego iście zwariowanego tytułu uczyniono pewnego łysego rozrabiakę, który zwie się po prostu The Guy, a który w polskim tłumaczeniu jest zatem swojskim Gościem. Buńczuczny protagonista ma w głębokim poważaniu wszelkie przejawy moralności, gdyż kieruje się zasadą, że dla własnych korzyści można sobie pozwolić na wszystko. Dlatego więc nie uważa, iż robi coś złego, dopuszczając się kradzieży, napaści, aktów wandalizmu czy jakichkolwiek innych prób siania chaosu.

 


Perypetie naszego rzezimieszka uraczą nas swobodną wariacją na temat średniowiecznych czasów oraz feudalnego społeczeństwa, w jakiej nie zabraknie ponoć absurdalnego humoru, popkulturowych cytatów ani inspiracji Monty Pythonem. Takiej właśnie konwencji podporządkowane zostaną czynności, które będzie można wykonać w trakcie zabawy (m.in. walki w klatce na specjalnej arenie, wykopywanie szkieletów dinozaurów, rysowanie pługiem frywolnych wzorów na polu, tuning koni czy używanie łajna jako broni). Pod kątem całokształtu, rozgrywka postawi zaś na konwencję gry akcji z otwartym światem i widokiem z góry, przywodząc na myśl pierwsze wcielenia marki Grand Theft Auto.

 

Jak napisałam we wstępie, wczesnodostępowa premiera na platformie Steam nastąpi 18 lutego 2021 r. Zainteresowanych odsyłam do sklepowej karty Rustlera, gdzie obecnie można dodawać tę pozycję do swojej listy życzeń. Przy okazji przypominam, że na Steamie znajdziecie też darmową próbkę w formie krótkiego prologu, dostępnego pod owym adresem. Natomiast poniżej wstawiłam najświeższy zwiastun – tzw. Live Action Teaser, który zrealizowano pod postacią krótkiego filmiku z udziałem żywych aktorów.

 

 

20 komentarzy:

  1. wygląda zacnie:) ale raczej dla męskiego gracza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra wydaje się ciekawa, jednak nie dla mnie. Za to mojemu mężowi bardzo spodobał się zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiastun ma nawiązywać klimatem do gry, więc może sama gra też by mu się spodobała. :)

      Usuń
  3. Spodobał mi się bardzo zwiastun :) Dawno w nic nie grałem :) Być może się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie Ale fajny pościk;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może więc zainteresują się również i tym konkretnym tytułem. :)

      Usuń
  7. Gra prezentuje się ciekawie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.