sobota, 23 stycznia 2021

Smuggler Simulator – premiera gry w 2023 r.

 


Mimo że bycie przemytnikiem to nad wyraz ryzykowne zajęcie, niektórzy decydują się podążyć taką ścieżką kariery, uznając tego typu robotę za całkiem atrakcyjną. Nie tylko ze względu na pokusę dużego zarobku, lecz również przez solidną dawkę adrenaliny i związaną z nią konieczność kombinowania, by nie zostać złapanym na gorącym uczynku. A ci gracze, którzy chcieliby poczuć takową ekscytację bez łamania prawa, w przyszłości będą mogli doświadczyć jej poniekąd na własnej skórze. Na rok 2023 zaplanowano bowiem premierę gry Smuggler Simulator.

 

Tytuł ten jest polskim projektem, nad którym to pracuje studio 3T Games, działając pod wydawniczym mecenatem firmy Ultimate Games S.A. Owa propozycja powstaje z myślą o rozgrywce dla pojedynczego gracza, a jej twórcy obiecują chociażby otwarty, trójwymiarowy świat i rozbudowany crafting, wespół z proceduralnie generowanymi lokacjami oraz zadaniami. Obecność elementów losowości sprawi natomiast, że praktycznie każda nowa sesja ma w pewien sposób różnić się od innych, tym samym zwiększając żywotność całej gry. I dobrze – wszak szmuglerskie życie, nawet takie w wirtualnej wersji, wymaga zarówno bycia gotowym na różne niespodzianki, jak też kreatywnym w obliczu napotkanych przeszkód.

 


Jak dobitnie wskazuje nazwa gry, będziemy tu mieć do czynienia z symulacją kontrabandy. Dlatego więc zajmiemy się podczas rozgrywki nielegalnym transportem rozmaitych dóbr przez granice wielu krajów, a w osiąganiu kolejnych sukcesów pomogą nam spryt oraz chęć do sprawdzania wszelakich pomysłów, włącznie z nieszablonowym i zwariowanym podejściem do przemytniczych wyzwań. Bo prócz tradycyjnych metod, jakimi posiłkują się szmuglerzy, rodzimi deweloperzy umożliwią odbiorcom przeprowadzenie iście zakręconych operacji, okraszając swoją produkcję pierwiastkami specyficznego humoru à la program „Jackass”. Warto ponadto nadmienić, że w potajemnym przerzucaniu towarów przyda się wspomniany wcześniej system wytwarzania przedmiotów i ulepszanie naszych narzędzi.

 

Co do platform, na jakie zawitać ma Smuggler Simulator, gra ukaże się w wersjach dedykowanych komputerom PC, a także konsolom Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Dodam przy okazji, że choć do premiery jeszcze bardzo dużo czasu, to pecetowa edycja posiada już stosowną kartę w sklepie Steam.

 

 

26 komentarzy:

  1. Nie moje klimaty... nie poczułam zainteresowania. Przepraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To specyficzna produkcja, więc tym bardziej rozumiem. :)

      Usuń
    2. Na razie to nie mogę jeszcze tej gry lubić, bo nie miała swojej premiery. Niemniej sam pomysł mnie zaciekawił. Tak więc ogólna koncepcja mi się spodobała przez swoją oryginalność, acz trzeba poczekać, jak to wszystko wyjdzie w praktyce. :)

      Usuń
  2. Symulatory są fajne, ale ta do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to ludzie nie wymyślą. Z czystej ciekawości bym zagrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby już tyle różnych symulatorów powstało, a wciąż pojawiają się takie, które potrafią zaskoczyć pomysłem. :)

      Usuń
  4. Ja też z czystej ciekawości bym - nie powiem - zagrał. Świetny symulator 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może innym razem trafi się coś, co bardziej Cię zaciekawi. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Spoko, może kiedy indziej trafi się gra, która bardziej Ci będzie odpowiadać. :)

      Usuń
  7. Z jednej strony nie moje kliamty a z drugiej kusi własnie ze względu na ta kreatywnośc szmuglowania :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego symulatora jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, gatunek symulatorów wciąż potrafi zaskoczyć. :)

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że to taka bardziej męska gra ;) Przemyty mnie jakoś specjalnie nie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zaciekawił ten tytuł, choć nie ciągnie mnie do przemytnictwa w realu. :)

      Usuń
  10. Ale teraz gry wyglądają! Normalnie kupić okulary 3D i można się zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gra zbytnio mnie nie zaciekawiła, ale ciekawie została w niej stworzona grafika. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak więc oby kiedy indziej trafiło się coś bardziej w Twoim guście. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.