czwartek, 28 stycznia 2021

Sympatyczny Kangurek Kao gra z WOŚP

 

Screen z gry Kangurek Kao: Runda 2

Na 2021 rok przypada 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wśród tych, którzy postanowili wesprzeć tegoroczną edycję, znalazł się m.in. polski producent i wydawca gier Tate Multimedia S.A., znany choćby z kultowej serii o Kangurku Kao. Co więcej, rodzima ekipa pragnie dołożyć własną cegiełkę poprzez swoiste zaangażowanie głównego bohatera owego cyklu platformówek 3D. Mianowicie zespół z Tate Multimedia zorganizował 3 aukcje charytatywne na portalu Allegro, w ramach których można przystąpić do licytacji pudełkowych wydań poszczególnych części trylogii z udziałem dzielnego kangura.

 

Warto zarazem nadmienić, że wystawione na Allegro egzemplarze stanowią nie lada gratkę dla kolekcjonerów unikatowych pudełek z grami. Tate Multimedia udostępniło bowiem do zlicytowania nieużywane i zafoliowane sztuki ze swojego archiwum, jakich to od dawna nie można spotkać w sklepach. Co istotne, całkowite środki, które zostaną uzyskane ze sprzedaży tychże produktów, przejdą potem na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodam, iż Wielki Finał WOŚP nastąpić ma 31 stycznia, a cel bieżącej, 29. edycji to zakup sprzętu medycznego dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. Kangurkowe licytacje zostaną zaś zamknięte 5 lutego, w godzinach okołopołudniowych.

 

Pierwsza odsłona Kangurka Kao, której aukcję znajdziemy pod tym adresem, to produkcja z dwiema dekadami na karku, bo jej premiera miała miejsce 23 listopada 2000 r. Druga część, opatrzona tytułem Kangurek Kao: Runda 2, zadebiutowała z kolei w 2003 r., a witrynę licytowanej „dwójki” ulokowano pod owym odnośnikiem. Natomiast zainteresowanych unikalnym pudełkiem z „trójką”, czyli grą Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu z 2005 r., również odsyłam do serwisu Allegro, acz oczywiście do strony tej konkretnej pozycji. Wszystkie powyższe wydania, które twórcy wystawili na rzecz wsparcia WOŚP, to edycje pecetowe, przy czym części 1 i 2 zawierają polską wersję językową, podczas gdy trzecia odsłona jest w języku angielskim.

18 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie prezentuje się ta gra :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt - pięknie prezentuje się ta gra - wiem - powielam przedmówczynię. Zalatany dziś jestem. Pozdrawiam znad swego laptopa, w którym chyba są jakieś gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twój laptop skrywa fajne gry. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Oj, pamiętam tego kangurka :) Fajnie, że producent także zaangażował się w WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie gry i zawsze bardzo chętnie po nie sięgam. Przypominają mi dzieciństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, że coraz więcej producentów chce wspierać WOŚP :). Z tego akurat jednak nie skorzystam, pudełkowych gier w ogóle nie kupujemy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś częściej kupowałam pudełkowe, ale teraz odwrotnie. :)

      Usuń
  6. iii:D to jest gra :D aż mam ochotę popykać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny kangurek, jak byłam dzieckiem to uwielbiałam takie gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei wciąż lubię czasem sobie coś takiego odpalić. :)

      Usuń
  8. Och SUPER. Zawsze warto.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Lubię takich uroczych bohaterów - czy to w książkach, grach czy filmach. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.