piątek, 10 lipca 2020

Solitaire TriPeaks Flowers i Crowdy Farm: Puzzle na Switchu


Krakowskie 7Levels, którego domenę stanowią pozycje dedykowane sympatykom Nintendo, wypuściło w bieżącym tygodniu dwie nowe gry na Switcha. A co tym razem przyszykowali dla użytkowników japońskiej konsoli twórcy takich produkcji jak Castle of Heart i Jet Kave Adventure? Mowa o Solitaire TriPeaks Flowers oraz Crowdy Farm: Puzzle. Obie gry zostały jednak zaprojektowane przez inne zespoły deweloperskie, podczas gdy ekipa 7Levels wzięła na swoje barki funkcję wydawcy tychże tytułów. W każdym razie, wyżej wymienione produkcje dostępne są na Nintendo Switch od 9 lipca 2020 roku, zaś ich premierę uczczono dodatkowo stosownymi zwiastunami.


 
Solitaire TriPeaks Flowers
Solitaire TriPeaks Flowers to projekt autorstwa słowackiego studia Inlogic Software, które specjalizuje się w robieniu gier przeglądarkowych i mobilnych. Tytuł ten skierowany jest przede wszystkim do miłośników sesji karcianych, a jego mechanika czerpie z takich reguł, jakie obowiązują w popularnym pasjansie. Co istotne, klucz do sukcesu wiedzie poprzez ustawianie kolejnych kart w porządku rosnącym lub malejącym. Gracz ma ponadto możliwość przetasowywania talii po wyczerpaniu wszystkich swoich ruchów oraz cofania ostatniego, omyłkowego posunięcia.


Słowaccy deweloperzy pokusili się też w swojej produkcji o opcje dokupywania 5 dodatkowych kart zwykłych i używania tzw. Kart Specjalnych. Jeśli chodzi o te drugie, ich moc służy do pokonywania napotkanych na planszy przeszkód, odsłanianiu zakrytych kart, a także zastępowaniu takich, które nie pasują do naszego rozdania. Warto nadmienić, że twórcy stawiają na odprężającą zabawę, przystrajając ją przyjemną dla oka i ucha oprawą audiowizualną. Zainteresowani rozgrywaniem takich karcianych partii na Switchu, nabędą Solitaire TriPeaks Flowers za pośrednictwem sklepu Nintendo.



Crowdy Farm: Puzzle
Za opracowanie Crowdy Farm: Puzzle odpowiada katowicka ekipa Incuvo, która pierwotnie skupiała się na pracach przy produkcjach mobilnych i konsolowych, a obecnie koncentruje swoje siły na grach dla sprzętu VR. Pozostając w temacie switchowej propozycji od tegoż studia, jaka ukazała się pod wydawniczymi skrzydłami 7Levels, mamy tutaj do czynienia z relaksującym i kolorowym tytułem, mogącym przypaść do gustu nie tylko dorosłym odbiorcom, lecz również dzieciom. Innymi słowy, to rozrywka w sam raz dla całej rodziny.

Podkreślić trzeba, że Crowdy Farm: Puzzle oferuje nam poniekąd zestaw 5 gier logicznych. Mianowicie zmierzymy się z 5 różnymi rodzajami łamigłówek, a każdy z dostępnych typów zadań zawiera 30 poziomów o rosnącym stopniu skomplikowania. W sumie dostajemy zatem 150 zagadek, które rozwiążemy po to, by – jako zarządca pewnej farmy – zadbać o ład na terenie tego gospodarstwa. Wyzwania, jakie na nas czekają, wymagają natomiast właściwego segregowania, dopasowywania i przesuwania konkretnych elementów na poszczególnych planszach, a także umiejętności logicznego wnioskowania. Karta produktu na Nintendo eShop mieści się pod tym adresem.



28 komentarzy:

  1. Szkoda, że na Switcha. Mnie głównie interesuje PS4 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznać trzeba, że takie gry mogą bardzo dobrze sprawdzać się na mniejszej konsoli typu Switch, np. jeśli ktoś chce też pograć poza domem. :)

      Usuń
  2. :) to dobre! Zawsze masz takie wyszukane gry a tu proszę prosta gierka karciana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mniej skomplikowane gry też się czasem u mnie trafiają. :)

      Usuń
  3. Moja mama bardzo lubi gry karciane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu spędziłam wiele godzin przy Windowsowym pasjansie. :)

      Usuń
  4. uwielbiam wszelkie pasjanse xD tak samo jak moja mama. i wszystkie układanki, klocki, itp :P dlatego te gierki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie gry. Pozwalają mi się odprężyć. :)

      Usuń
    2. No i sprawdzają się też wtedy, gdy chcemy pograć w coś w ramach szybkiego relaksu, nie mając wówczas czasu na dłuższe sesje. :)

      Usuń
  5. Swego czasu moja siostra układała pasjansa pająka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei kiedyś przesiadywałam nad tym Windowsowym pasjansem. :)

      Usuń
    2. A to nie pająk w windowsie? ;)

      Usuń
    3. A może. Ja go zawsze nazywałam po prostu pasjansem, ewentualnie pasjansem windowsowym lub klasycznym. :)

      Usuń
    4. Pasjans to pasjans :D

      Usuń
    5. Tyle że po prostu są różne odmiany. :)

      Usuń
    6. Dokładnie i nazwy :)

      Usuń
  6. Tradycyjnego pasjansa czasem lubię sobie ułożyć, to może i taki by przeszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś w takiego klasycznego na kompie bardzo często grałam. :)

      Usuń
    2. To ja często podczas pisania. Jakoś lepiej mi się myślało nad fabułą książki :P

      Usuń
    3. Też dobry sposób. Zależy co kto lubi, by móc się skoncentrować albo po prostu oczyścić umysł i przygotować się na wzmożony napływ weny. :)

      Usuń
    4. Niby pomaga się skoncentrować, ale jak robiłam to w czasie nauki i pasania pracy magisterskiej to było trochę naciągane xD

      Usuń
    5. Ale czasem po prostu trzeba zrobić sobie przerwę - choćby krótką. Tak to mogło pomóc nie tylko w koncentracji, ale i w relaksie. :)

      Usuń
  7. Crowdy Farm bardzo mi się podoba, bo takie gry wbrew pozorom są bardzo rozwijające. Uczą logicznego myślenia, ćwiczą spostrzegawczość. Tego typu gierki można podsunąć dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dla dzieci w sam raz, choć dorośli też mogą miło spędzić czas przy takich tytułach w ramach relaksu. :)

      Usuń
  8. Bardzo dawno nie grałam w żadne gry! Ta gra prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można to nadrobić i sięgnąć po te lub inne tytuły, w zależności od posiadanego sprzętu. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.