piątek, 23 lutego 2018

Driftland: The Magic Revival – wejście Dzikich Elfów



Strategia Driftland: The Magic Revival, która wraz z końcem ubiegłorocznego listopada zadebiutowała na Steam Early Access, doczekała się nowej, dużej aktualizacji. Tak oto do dyspozycji graczy zostają oddane Dzikie Elfy, czyli kolejna – obok wcześniej dostępnych Ludzi i Mrocznych Elfów – rasa.

Najświeższy nabytek fantastycznego uniwersum, które powstało dzięki niezależnym deweloperom z warszawskiego studia Star Drifters, to dość skryte istoty. Dotychczas wolały bowiem trzymać się na dystans, lecz – wywołane przez rodzimych twórców do tablicy – nie zamierzają już biernie patrzyć na poczynania innych ras. Dlatego postanawiają dobitnie udowodnić, że najlepiej nadają się do przywrócenia dawnej chwały tytułowej planecie Driftland. Nietrudno więc przy okazji domyślić się, iż Dzikie Elfy chętnie ujrzałyby siebie na stanowisku władcy całego imperium. Wpierw trzeba jednak wszystko porządnie poskładać, bo, w wyniku starożytny wojen, glob rozpadł się przed wieloma laty na serię pomniejszych, lewitujących wysp.


Driftland: The Magic Revival to strategiczna produkcja, której mechanika bazuje na połączeniu elementów rodem z RTS, 4X i god game. Graczowi zostaje tutaj przydzielona rola potężnego maga, który posiada moc przenoszenia oraz scalania wyżej wspomnianych skrawków lądu. Ów mistrz czarodziejskiej sztuki sam zresztą ma główną siedzibę na jednej z takich latających wysepek, acz jego biznesplan obejmuje rozszerzanie zasięgu własnych rządów. Z czym zaś wiąże się pojawienie Dzikich Elfów, jeśli chodzi o aspekty dotyczące rozgrywki? Ano pula bohaterów została wzbogacona o 3 postacie, z 13 umiejętnościami, jakich to potrafią się nauczyć. Dochodzi też 5 nowych zaklęć, wespół ze specjalną szkołą magii, której sedno stanowi współpraca ze strażnikami natury – Entami i Golemami. Co się tyczy kwestii audiowizualnych, update wprowadza dodatkowy biom, plus parę nowości na gruncie architektury oraz udźwiękowienia.

Jak informują autorzy projektu, entrée Dzikich Elfów nie jest ostatnim słowem w sprawie grywalnych ras, gdyż całkiem bliska przyszłość przyniesie jeszcze Krasnoludów. Oprócz tego, wkrótce zostanie zaimplementowana aktywna pauza, tak na marginesie zgodnie z życzeniem społeczności graczy. W kolejnych aktualizacjach możemy natomiast spodziewać się trybu multiplayer oraz czterech przeplatających się kampanii (po jednej na każdą rasę). Steamową kartę produktu znajdziecie pod tym adresem, a poniżej do obejrzenia najnowszy zwiastun.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.