piątek, 29 listopada 2019

Strike Force Kitty już na Switchu



Urocze i waleczne kociaki ze Strike Force Kitty rozpoczęły podbój serc użytkowników Nintendo Switch. A to dlatego, że swoją premierę zaliczyła 29 listopada przeznaczona na ten sprzęt edycja gry z udziałem wąsatych zwierzaków. Kto zatem lubi umilać sobie wolne chwile przy japońskiej konsoli, może już sprawdzić, jak prezentuje się w akcji switchowe wcielenie owej kociej marki.

Tytuł, którego producentem jest Deqaf Studio, a który ukazuje się na konsoli Nintendo Switch pod wydawniczymi skrzydłami No Gravity Games, to humorystyczna platformówka z domieszką RPG. Dowodząc drużyną 4 kotków, przystąpimy tutaj do przetrzepywania futra zgrai lisów. Nasze wojownicze plany są zresztą jak najbardziej uzasadnione, gdyż rudzi przeciwnicy ośmielili się uprzednio porwać miauczącą księżniczkę. Stąd należy oswobodzić uprowadzoną pannę, a co za tym idzie – nauczyć też moresu podstępnego lisiego króla oraz jego popleczników.

Co istotne, potyczki z wrogami zaowocują zdobywaniem rozmaitych kostiumów, które nad wyraz ochoczo częstują graczy popkulturowymi odniesieniami (do filmów aktorskich i animowanych, komiksów czy innych gier). Rola ciuchów wykracza przy tym poza czysto kosmetyczne aspekty, znajdując praktyczne odzwierciedlenie na polu rozgrywki. Mianowicie zakładanie takowych ubrań wzmocni naszą ekipę o specjalne zdolności, które niewątpliwie przydadzą się przy pokonywaniu kolejnych poziomów. Warto zarazem nadmienić, iż zaimplementowano także opcję rozwijania grywalnych postaci. A polega ona na treningach, które to odbywają się na siłowni i służą podkręcaniu trzech zróżnicowanych atrybutów (siła, szybkość, odporność).

Chętni, by sprawić sobie Strike Force Kitty na Switchu, nabędą interesującą ich edycję w dystrybucji cyfrowej – za pośrednictwem sklepu Nintendo. Co prawda standardowa cena tytułu wynosi tam 4,99 euro / dolarów, lecz z okazji premiery uruchomiono promocję, w ramach której można teraz kupić grę 20% taniej. Promocyjna oferta potrwa do 12 grudnia bieżącego roku, acz dodać trzeba, że wydawca na tym nie poprzestaje, jeśli chodzi o przyciąganie odbiorców rabatami. Według oficjalnych informacji, jeszcze większą obniżkę przyszykowano bowiem dla takich osób, które zaopatrzyły się wcześniej na Nintendo eShop w inne produkcje spod szyldu No Gravity Games (np. Nonograms Prophecy czy Exorder).


6 komentarzy:

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.