środa, 24 czerwca 2020

Intergalactic Transfer Station – premiera gry na PC w Q3 2021



W trzecim kwartale przyszłego roku powinniśmy spodziewać się rynkowego debiutu gry Intergalactic Transfer Station. Wtedy to ta symulacyjno-strategiczna produkcja wkroczy, według oficjalnych zapowiedzi, na komputery PC. Komu zatem przemknęłaby po głowie myśl, jak może wyglądać praca w branży międzyplanetarnej turystyki, warto zanotować sobie wyżej wymienioną datę i mieć na oku ów niezależny projekt. Bo taką właśnie tematykę podejmie tenże tytuł, pozwalając graczom spróbować swoich sił w rozwijaniu stacji dla kosmicznych podróżników.

Tworzeniem Intergalactic Transfer Station zajmuje się hiszpańskie studio OverPowered Team z siedzibą w Madrycie, które ma na swoim koncie m.in. prace nad zręcznościówką Profane. Wydawniczą pieczę nad grą sprawuje natomiast polska firma Games Operators z Warszawy, mogąca pochwalić się udzieleniem wsparcia dla takich propozycji jak np. 911 Operator (2017), Radio Commander (2019) czy szykowane na tegoroczny lipiec Paws and Soul.


W produkcji od madryckiej ekipy przyjdzie nam zarządzać centrum międzygwiezdnych podróży i wspinać się po szczeblach kariery, by móc zostać istnym magnatem, jeśli chodzi o kosmiczną turystykę. Jak nietrudno przewidzieć, sukces wymagać będzie brania na swoje barki coraz większej liczby obowiązków, zwłaszcza że mowa o rozbudowie oraz ulepszaniu kierowanej stacji, przy jednoczesnym generowaniu satysfakcjonujących zysków. Wszak trzeba zadbać o to, aby pomieścić u siebie możliwie najwięcej pasażerów. No i oczywiście sprawić, by ci ochoczo zatrzymywali się akurat u nas podczas przemierzania galaktyki.

Do naszych zadań należeć tutaj będzie chociażby poszerzanie powierzchni stacji o nowe platformy i stawianie tam takich obiektów jak przykładowo sklepy, poczekalnie, hotele czy elementy dekoracyjne. Co równie istotne, zatroszczymy się ponadto o indywidualne potrzeby podróżnych, reprezentujących różne kosmiczne rasy. Warto przy tym zaznaczyć, iż będziemy też musieli monitorować przyjmowanych obcych. A to dlatego, że czasami napatoczą się uzbrojeni delikwenci. Nie zabraknie także innych zagrożeń, w tym nadlatujących asteroid oraz niebezpieczeństw natury biologicznej.

Do premiery pozostało jeszcze dużo czasu, gdyż – jak już wspomniałam – zaplanowano ją na III kwartał 2021 roku. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by osoby, które kusi taka zabawa, dodały Intergalactic Transfer Station do swojej listy życzeń na Steamie, o ile oczywiście mają na to ochotę. A poniżej podrzucam do obejrzenia zwiastun tej produkcji. 

23 komentarze:

  1. Wiem komu mogę podrzucić twój post😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że komuś, kto lubi tego typu gry. :)

      Usuń
  2. ale bombowy pomysł - stacja kosmiczna i ja - marzeń moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pełna kiesa, jeśli dobrze się rozkręci taki biznes (co prawda to tylko wirtualny majątek, ale satysfakcja jakaś będzie, zwłaszcza że w tej zabawie będzie chodzić o to, by rozwinąć taką stację jak najlepiej). :)

      Usuń
  3. Turystyka bardzo mnie interesuje. Wcześniej pracowałam w tej branży.Turystyka kosmiczna brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie miałam kontaktu z tą branżą od zawodowej strony, ale i tak ciekawi mnie kosmiczne ujęcie tego typu tematyki. :)

      Usuń
  4. kurcze pomysł na grę mega zacny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy kiedyś turystyka kosmiczna naprawdę się rozwinie i jak to będzie wyglądać. Gra wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zainteresowała i liczę, że po premierze okaże się warta czekania. :)

      Usuń
  6. Gra ciekawa, ale zdecydowanie nie dla mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia. :)

      Usuń
  7. Gra ciekawa, może nie dlamnie, ale mojemu zieciowi bardzo by si spodobała. Musze mu ją polecić to jego klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gra interesująca, chociaż nie dla mnie. Napewno by sie spodobała mojemu zieciowi, to jego klimaty.Musze mu ja polecić:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie zadowolony, jeśli zdecyduje się zagrać, jak już ów tytuł ujrzy światło dzienne. :)

      Usuń
  9. Pomysł jest świetny do podróży w kosmos ... jeśli później naprawdę są wakacje w kosmosie, czy chcesz zostać uczestnikiem:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think a trip to space would be an interesting experience. :)

      Usuń
  10. samo zdjęcie z początku przypominało mi o The Sims. I jaki jest przewidziany wiek na tą grę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie widziałam informacji o kategorii wiekowej. Być może stosowne oznaczenie PEGI dopiero zostanie dodane.

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.