wtorek, 9 czerwca 2020

Kangurek Kao powróci w nowej odsłonie, a część 2 przez kilka dni za darmo na Steam



Polski producent i wydawca Tate Multimedia niewątpliwie sprawił przyjemność zarówno fanom swojej słynnej serii Kangurek Kao, jak też sympatykom platformówek ogółem. A to dlatego, że rodzima ekipa oficjalnie zapowiedziała w tym tygodniu powstanie kolejnej części cyklu o przygodach tytułowego zwierzaka. Z okazji ogłoszenia owej wiadomości, twórcy udostępnili ponadto możliwość darmowego uzyskania jednego z wcześniejszych wcieleń marki – gry Kangurek Kao: Runda 2. Takowa promocja potrwa przez kilka dni na platformie Steam, acz dodana w wyznaczonym terminie pozycja pozostanie już w tamtejszej bibliotece na stałe.

Tate Multimedia jest na razie bardzo oszczędne w ujawnianiu detali o nadciągającym powrocie tej platformówkowej serii. Niemniej deweloperzy zaznaczają jednocześnie, że wkrótce dostaniemy bardziej szczegółowe informacje o świeżo zapowiedzianej produkcji. Natomiast obecnie musimy zadowolić się w takowej materii przede wszystkim wieścią, że zespół z Tate Multimedia pracuje nad kolejną grą z Kangurkiem Kao w roli głównej.  No i tym, że nadchodząca odsłona zaoferować ma zupełnie nową, angażującą historię, nieznanych dotąd oponentów, powiew świeżości na gruncie zręcznościowych zmagań, plus pełną uroku, kolorów oraz pieczołowitości grafikę.

Cykl Kangurek Kao (Kao the Kangaroo) to marka, której stukną w bieżącym roku dwie dekady. Debiutancka część ujrzała bowiem światło dzienne w roku 2000, trafiając na komputery PC i Dreamcasta. Druga i trzecia odsłona, opatrzone odpowiednio podtytułami Runda 2 (Round 2) oraz Tajemnica Wulkanu (Mystery of the Volcano), ukazały się w 2005 roku, przy czym „trójka” zawitała wyłącznie na pecety, a „dwójka” zaliczyła nie tylko „blaszaki”, lecz także konsole PS2, Xbox, Gamecube. Dodam, iż w międzyczasie wypuszczono też jeszcze dedykowane PSP Kao Challengers. Warto przy okazji nadmienić, że pudełkowe wydania tej serii sprzedały się ponoć na świecie w liczbie 700 tys. egzemplarzy.

Co do samej drugiej odsłony, którą to przez pewien czas można zdobyć za darmo, gra Kangurek Kao: Runda 2 zadebiutowała w sklepie firmy Valve na początku ubiegłorocznego czerwca, pojawiając się tam wzbogacona m.in. o system osiągnięć i wsparcie dla wyższej rozdzielczości. Ta kolorowa platformówka 3D serwuje odbiorcom 25 poziomów do przejścia oraz różnorodnych przeciwników, którym stawimy czoła przy użyciu rozmaitych technik. Jeśli więc ominęła Was wcześniej Runda 2 lub/i nie posiadacie owej propozycji w swoich zbiorach, to od 9 do 14 czerwca 2020 roku możecie dodać grę do swojego konta na Steamie całkowicie za darmo. Ewentualnych zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia steamowej karty produktu.
 
Screen z gry Kangurek Kao: Runda 2 (wersja PC / Steam)

33 komentarze:

  1. Gra całkiem ciekawa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale myślę, że zabawa może być przednia i gra wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie fani platformówek powinni się dobrze bawić przy tej serii. :)

      Usuń
  3. O kurcze! Pamiętam tego kangurka! Wieki temu grałam w tą grę.Już z samego sentymentu chętnie do niej wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kanguerk coś mi mówi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli w tę serię nie grałaś, to bardzo prawdopodobne, że obiło Ci się jej istnienie o uszy. :)

      Usuń
    2. A grać na pewno nie grałam ;)

      Usuń
    3. Ale za to chociaż słyszałaś już o tej serii. :)

      Usuń
  5. Haha grałam w to :D w sumie fajnie sobie powspominać kangurka będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje się zatem sympatyczny powrót do growych wspomnień. :)

      Usuń
    2. A jaka gra najbardziej Ci się kojarzy z dzieciństwem? :)

      Usuń
    3. Mario, Tetris, Antarctic Adventure i kilka innych pegasusowych tytułów.

      Usuń
    4. Hehe no pegasus chyba najbardziej kojarzy się z dzieciństwem. Też grałem w te gry. Miałam też pistolet i strzelałam do kaczek xD

      Usuń
    5. Też miałam taki pistolet, chyba tylko 3 gry z nim działały, ale jedna właśnie była z kaczkami i ta mi się podobała najbardziej (jeszcze chyba było coś z beczkami i strzelanie a la treningi policyjne, gdzie pokazywały się takie plansze z różnymi ludźmi - przestępcami i cywilami, tych drugich oczywiście należało oszczędzać).

      Usuń
    6. A ja pamiętam tylko kaczki, chyba do jakichś gier go jeszcze używałam ale coś mi się zaciera w pamięci xD Pamiętam, że dla klimatu chowałam się za fotelem i strzelałam xD

      Usuń
    7. Ja z kolei nigdzie się nie chowałam, ale za to czasem strzelałam focha na tego psa, kiedy kaczka mi uciekła, a on śmiał się z mojej porażki. :)

      Usuń
    8. Ale i tak te jego wredne uśmieszki nie zmieniały faktu, że gierka była bardzo fajna. :)

      Usuń
  6. iii znam to:D:D:D moja młodość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem zatem, że miło wspominasz Kangurka Kao. :)

      Usuń
  7. Łooooo... jeszcze joystick do tego i można grać jak dwadzieścia lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba tez w to grałam z kuzynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze się wtedy bawiłyście. :)

      Usuń
  9. Przypomniały mi się lata maleńkości kiedy to grałam z bratem na amidze, a później nieco lepszym komputerze, którego nazwy nie pamiętam, aż do pierwszego windowsa Microsoftu, we wszystkie tego rodzaju gierki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzieciństwie sporo grywałam też w Pegazusowe produkcje. :)

      Usuń
  10. Och, ta gra, o której mówił mój siostrzeniec ... mówią, że w grze jest wiele zabawnych kangurów.

    OdpowiedzUsuń
  11. grałam w to za dzieciaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam więc, że miło spędziłaś przy nim czas, tak jak sporo innych graczy. :)

      Usuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.