wtorek, 5 października 2021

Farming Life niebawem na pecetach

 


Już wkrótce, bo 18 października, nastąpi premiera gry rolniczej Farming Life, która tego właśnie dnia wkroczy na komputery PC i którą będzie można zakupić za pośrednictwem platformy Steam. Ów tytuł zaserwować ma odbiorcom rozgrywkę opartą na połączeniu symulatora farmy, strategii ekonomicznej oraz pierwiastków rodem z produkcji o budowaniu. Co więcej, twórcy obiecują, że zróżnicowany gameplay i związana z nim spora swoboda na gruncie prowadzenia gospodarstwa pójdą tutaj w parze z relaksującą zabawą.

 

Farming Life to projekt autorstwa polskiego studia Pyramid Games S.A., które stoi za takimi pozycjami jak chociażby symulacyjne Castle Flipper czy Rover Mechanic Simulator. Natomiast funkcję wydawcy współdzielą dwie inne rodzime firmy, a konkretnie Gaming Factory S.A. i Ultimate Games S.A. W każdym razie, produkcja ta pozwoli nam, zgodnie ze swoją nazwą, posmakować wiejskiego życia. Stąd gracze przystąpią do prowadzenia własnego, wirtualnego gospodarstwa, starając się – rzecz jasna – o to, by uzyskać jak najlepsze efekty w owej materii. Nie zabraknie zatem m.in. zadań polegających na doglądaniu zwierząt hodowlanych i upraw, wśród których możemy ponoć liczyć na należyty urodzaj. Nieodzowne okaże się ponadto kupowanie potrzebnych budynków oraz sprzętów, a także zarządzanie zatrudnianymi na farmie pracownikami.

 


Co istotne, w trakcie rozgrywki zdecydujemy, jaki kierunek obierzemy przy rozwoju swojego gospodarstwa. Dzięki temu deweloperzy pragną zapewnić nam szerokie pole do popisu, umożliwiając budowanie unikalnych farm. Twórcom zależy też zarazem na dostarczeniu odprężającej rozrywki, co przełoży się z kolei na uproszczenie wybranych aspektów rolniczej egzystencji. Oprócz tego, warto wiedzieć, że na graczy czekać mają rozmaite zdarzenia losowe. A do takich zaliczą się – przykładowo – lisie harce na naszym terenie, nadmiernie obfite opady, zlecenia od burmistrza i innych mieszkańców regionu, gdzie mieszczą się nasze ziemie. Pojawią się również elementy rywalizacji, ponieważ będzie można zawalczyć o trofeum dla najlepszego właściciela farmy w okolicy. Pod kątem wizualnym, postawiono natomiast na grafikę z widokiem izometrycznym i z wykorzystaniem techniki low-poly.

 

Zainteresowanych dodaniem tej rolniczej propozycji do swojej listy życzeń na Steamie, odsyłam do stosownej karty produktu. A poniżej podrzucam zwiastun gry do obejrzenia.

 

 

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak radośnie dosyć przez tę jasną i pogodną kolorystykę :)

      Usuń
    2. dobrego czwartkowego wieczoru:)

      Usuń
    3. Dziękuję, mam nadzieję, że Twój wieczór upłynąć w miłej atmosferze. Życzę Ci dobrej nocy, a także udanego weekendu. :)

      Usuń
  2. Kiedyś lubiłam grać w takie gry :D Ta zapowiada się całkiem ciekawie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wykluczam, że zagram. Mam bowiem - zdradzę się - wieloletnie doświadczenie w pracy w polu ;-) Tak, dokładnie, tylko z jeżdżeniem rolniczymi pojazdami gorzej ;) Serdecznie pozdrawiam. No i dodam - fantastyczna kolorystyka, bardzo pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli więc nie wspominasz tamtej pracy źle, to jest szansa, że spodoba Ci się gra o takiej tematyce. :)

      Usuń
  4. Ooo ile ja się nagrałam w takie gry, masakra. Wciąż szukam tej idealnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu znajdziesz taką, która będzie możliwie najbliższa ideałowi. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Być może więc polubiłabyś również Farming Life :)

      Usuń
  6. Jak byłam młodsza to maltretowałam gry tego typu. Teraz gram tylko w Simsy :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne ❤❤❤❤ dla mnie i mojego chrześniaka 💪💪💪

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wieś. Chętnie ją poznam z tej perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gra się spodoba, jeśli dasz jej kiedyś szansę :)

      Usuń
  9. Wydaje się ciekawa i idealna dla rolników ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś uwielbiałam tego typu gry :D

    OdpowiedzUsuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.