wtorek, 24 marca 2020

Ekipy Moonlit i Frozen District szykują grę Dog Trainer



Własną stronę na Steamie otrzymał ostatnio symulator, który to zapewne zainteresuje miłośników zwierząt, a zwłaszcza sympatyków psów. Mowa o grze Dog Trainer, za jaką stoją krakowskie zespoły Moonlit oraz Frozen District. Prócz steamowej karty, owoc współpracy polskich ekip doczekał się promującego go zwiastuna. Wprawdzie póki co nie podano daty premiery, lecz termin ten powinien zostać wkrótce ogłoszony.

Obie z wyżej wymienionych firm dały się już zresztą poznać na rynku cyfrowej rozrywki. Moonlit, które skupia się na projektowaniu tegoż tytułu, posiada wszak w swoim portfolio pozycję o łowieniu krabów – Deadliest Catch: The Game. Natomiast Frozent District, pełniące w przypadku Dog Trainer funkcję wydawcy, to twórcy m.in. popularnej gry o tematyce remontów, czyli House Flipper.

Dog Trainer to propozycja, której producenci pragną zaserwować odbiorcom możliwie najwierniejszą symulację wrażeń, towarzyszących opiece nad psem. Zarówno jeśli chodzi o obowiązkowe czynności, jak i zapewnianie pupilowi odpowiednich porcji zabawy. Słowem, zajmiemy się wszystkim rzeczami, którym poświęcają czas właściciele prawdziwych, szczekających czworonogów. Dzięki temu więź z wirtualnym zwierzakiem nabierze coraz większej trwałości, czyniąc takiego psiaka naszym wiernym przyjacielem.


Sympatyczną, acz oferującą jednocześnie wyzwania rozgrywkę rozpoczniemy od wybrania szczeniaka, którego stworzymy przy użyciu zaawansowanego generatora, umożliwiającego wskazanie płci, rasy i wielu rozmaitych szczegółów. Naszego podopiecznego będziemy potem oczywiście karmić, myć, a także wychodzić z nim na spacer. Nie zabraknie ponadto treningów, za sprawą których nauczymy pieska wykonywania nie tylko podstawowych poleceń (np. podawania łapy), lecz również iście akrobatycznych sztuczek. Co więcej, będzie można brać udział w konkursach, a do tego dbać o dobór akcesoriów dla pupila.

Co ciekawe, źródłem natchnienia dla deweloperów okazała się autentyczna przyjaźń z czworonogiem. Rola swego rodzaju muzy przypadła zaś tutaj Sir Milesowi von Vetowi, wabiącemu się też w skrócie Milo. Owczarkowi border collie, który jest w Moonlicie honorowym członkiem zespołu. Ten uroczy pies należy do Michała Gardeły, założyciela i zarazem prezesa owego studia. W każdym razie, taka płynąca prosto z serca inspiracja jeszcze bardziej pozytywnie nastraja mnie do produkcji z Krakowa.

Karta gry w serwisie Steam dostępna jest pod tym adresem (PC, Mac). Ewentualni chętni mogą więc dodać sobie ów atrakcyjnie zapowiadający się tytuł do tamtejszej listy życzeń. A poniżej do obejrzenia zwiastun (tzw. Reveal Teaser), jeśli mielibyście ochotę zobaczyć, jak prezentuje się na nim rodzimy Dog Trainer.


26 komentarzy:

  1. Wow! O takiej symulacji jeszcze nie słyszałam! Świetna! Moja starsza córka byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że gra zapowiada się wyśmienicie. :)

      Usuń
  2. PAtrze na tego psa i myślę o Simsach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Simsy - trochę czasu niegdyś przy nich spędziłam. Wciągająca seria. :)

      Usuń
    2. Ja nie grałam w 2... dla mnie to nie była wciągajaca gra ;)

      Usuń
    3. A ja się przy tej serii kiedyś całkiem dobrze bawiłam.

      Usuń
    4. Tak jak moja siostra ale potem przerzuciła się na wiedźmina ;)

      Usuń
    5. Ja po okresie większego zainteresowania Simsami też potem zabrałam się za inne tytuły.

      Usuń
    6. Nie grałam w wiele gier ale Heroes mi sie podobał :)

      Usuń
    7. Heroes of Might & Magic to zacna seria. :)

      Usuń
  3. oooooo skradłaś mi serce tym ! wspaniały pomysł, choć nie wiem czy grafika nadąża,ale i tak suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również ta gra zrobiła dobre wrażenie. Zapowiedź nastraja bardzo optymistycznie - oby więc po premierze gra zasłużyła na dużo dobrych ocen.

      Usuń
  4. Sprawia pozytywne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to później piesek będzie już zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak u ludzi, wraz z wiekiem zmienią się zapewne niektóre zachowania pieska. :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie wolę tego psa co mnie teraz cujem w łokieć szturcha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego najważniejszy własny pupil, jeśli mieszka z jakimś zwierzaczkiem. :)

      Usuń
  7. Wizualnie gra śliczna :). Moja siostra kiedyś uwielbiała wszelkie symulatory opieki nad zwierzakiem. Teraz jednak zatopiła się w simsach xD

    OdpowiedzUsuń

System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.