Warlocks 2: God
Slayers to gra z gatunku action RPG, która szczególnie mocno walczy o względy
fanów pixel artowej oprawy wizualnej, a także zwolenników kooperacyjnej zabawy.
Premiera co prawda nadal przed nami, lecz już teraz można ździebko posmakować,
oglądając najświeższy zwiastun produkcji.
Tworzeniem
tej niezależnej pozycji zajmuje się małe poznańskie studio Frozen District,
które za deweloperski motyw przewodni obrało sobie przyrządzanie koktajli na
bazie następujących składników: akcja, co-op i rolplejowa polewa. O debiut gry
na sprzedażowym rynku zadba natomiast polska firma Fat Dog Games, czyli
specjaliści od wydawniczego mecenatu dla „indyków”, mający w portfolio takie
tytuły jak m.in. Inner Voices, przygodowy horror psychologiczny od Simulation
Games Studio (Sigma Games), czy narracyjne Indygo autorstwa Pigmentum Game
Studio.
Wracając
do samego Warlocks 2: God Slayers, druga odsłona cyklu, którego pierwsza część (Warlocks
vs Shadows) ujrzała światło dzienne latem 2015 roku, przedstawi odbiorcom
zupełnie nową historię. Zróżnicowani pod kątem umiejętności czarnoksiężnicy muszą
stawić w „dwójce” czoła nie byle jakim przeciwnikom, gdyż mowa o – bagatela – bogach.
Po co? Ano by położyć kres ich wrednym rządom, zażegnać chaos, no i uratować ludzkość.
Gra toczy się zatem o ciężką stawkę, acz nie jest to równoznaczne ze śmiertelną
powagą czy nadmiernym patosem. Wręcz przeciwnie, możemy oczekiwać takiego rodzaju
fabuły, która godzi epickość z pokładami humoru.
Nasi
protagoniści zmierzą się z ponad 40 typami oponentów, a obijanie wrogich zadów
wymagać będzie teleportowania się do rozmaitych krain, praktycznej znajomości
magii oraz używania tradycyjnego oręża, np. mieczy. Kolejne postępy zostaną
oczywiście nagrodzone awansowaniem na wyższe poziomy, a także zdobywaniem
nowych talentów, zaklęć i losowo generowanych przedmiotów. Co do kwestii
losowości, w tej materii warto też odnotować proceduralnie generowane misje
poboczne, na jakie natkniemy się podczas eksploracji sporych rozmiarów
regionów. A jeśli chodzi o system walki ogółem, twórcy obiecują poprawę w stosunku
do „jedynki”, biorąc pod uwagę odzew graczy obeznanych z poprzednim tytułem.
God
Slayers zaoferuje pięć grywalnych postaci, wśród których dostaniemy do wyboru
takie barwne indywidua jak przykładowo e-wiedźma ze smartfonem bądź zwariowany
kozioł wojownik, ujeżdżający krasnoludo-centaura. I choć szczególny nacisk
zostanie tutaj położony na kooperację (maksymalnie do 4 graczy lokalnie oraz
przez sieć), pamiętano również o trybie dla zdeklarowanych singli, a co za tym
idzie – produkcji nie powinni przekreślać miłośnicy samotnych sesji przed
komputerem.
Dodam
jeszcze, że Warlocks 2 zdążyło już zdobyć dwie nagrody na tegorocznej edycji
imprezy Pixel Heaven (Grand Prix i Best Gameplay). A kiedy premiera? W
pierwszym kwartale 2018 roku. Wtedy to rodzimy projekt zadebiutuje na Steamie
(Windows, Mac Os, Linux). Steamową kartę produktu znajdziecie pod tym adresem, zaś poniżej obejrzycie wspomniany we wstępie trailer.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
System komentarzy, tak jak cały blog, funkcjonuje na platformie Blogger, gdzie stosowane są zasady polityki prywatności Google.